W2 savaitės svorio metimas

W2 savaitės svorio metimas

Turinys

    W2 savaitės svorio metimas.

    W2 savaitės svorio metimas

    Sustabdykite Google paieška: kur valgyti veganų, Paleo ar švarus sostinėje yra. Turinys Norite numesti šiek tiek svorio, tačiau laikytis dietos neužtenka valios ir kantrybės?

    W2 savaitės svorio metimas

    Pasinaudokite šiais 5 mitybos patarimais, ir per savaitę be jokio vargo neteksite iki 3 kg. Užsiplikinkite ml natūralios stiprios kavos, pridėkite cinamono, vanilės ir aitriųjų pipirų. Kasdien išgerkite po pusryčių 1 puodelį šio gėrimo — jis ženkliai pagreitins medžiagų apykaitą atminkite: negalima gerti tuščiu skrandžiu ir dažniau, negu nurodyta.

    W2 savaitės svorio metimas

    Kaskart likus iki valgio 15 minučių išgerkite W2 savaitės svorio metimas stiklinę arba dvi vandens — medžiagų apykaita bus greitesnė, pagerės virškinimas. Kaskart prieš valgį net jeigu tai bus koks nors vaisius ar saldainis suvalgykite po pusę greipfruto — jis itin efektyviai degina riebalus.

    W2 savaitės svorio metimas

    Įpilkite į puodelį — ml karšto vandens, įberkite į jį daugiau cinamono. Palikite pusvalandžiui, o kai atšals — įmaišykite medaus. Pusę šio skysčio išgerkite prieš miegą, kitą pusę — ryte tuščiu skrandžiu.

    W2 savaitės svorio metimas

    Paskutinis patarimas: W2 savaitės svorio metimas labai gerai sukramtyti kiekvieną kąsnelį apie 50 kartų. Jei savaitę laikysitės bent dviejų iš nurodytų punktų, lengvai numesite nuo 0,5 iki 1 kg, jeigu visų penkių — net 3. Ir be jokių dietų!

    W2 savaitės svorio metimas

    Taip pat žiūrėkite.