Pašalinkite kūno riebalus. Kaip atsikratyti visceralinių riebalų ant pilvo moterų racione

Valgyk mažiau šūdų, praras tuos riebalus. Kaip sveikai maitintis? 6 idėjos kaip atsijoti grikius nuo kvinojų. | Valtininkas

LinkedIn0 Pasižadėjau sau pačiam niekada nerašyti apie santykius ir sveiką maistą, bet apie santykius nuolatos sulaukiu skaitytojų klausimųo kas dėl sveiko maisto, tai pasaulis baigia išsikraustyti iš proto.

Šitiek daug visokių viena kitai prieštaraujančių mitybos teorijų, kad jau baisu kąsnį į burną įsidėti! Tai, aišku, pokštai, bet Lietuvoje pasakęs ką valgai ir įsivėlęs į diskusiją apie numesti svorio 20 svarų per 2 savaites gali prarasti draugus ar bent jau susipykti su naujai sutiktais žmonėmis.

valgyk mažiau šūdų, praras tuos riebalus svorio metimo tikslų generatorius

Straipsnio antraštė tyčia šiek tiek klaidinanti, aš nepasakosiu ką reikia valgyti nes apie tai neišmanau. Labiau kalbėsiu apie tai, kokie principai galėtų padėti atsijoti grikius nuo kvinojų bolivinių balandų, kynvos ar kaip jos dar vadinamostai yra mitybos filosofijas kurios tinka Tau, nuo mitybos filosofijų, kurios tinka kitiems.

Visi čia išsakyti principai bus mano paties praras tuos riebalus, mano paties idėjos padedančios išlaikyti sveiką protą ir sveiką skrandį šitoje nuomonių maišalynėje. Juk ko labiausiai reikia nuomonių maišalynėje — tai pagrindo nuo kurio galėtume atsispirti. Ribinis poveikis Pusryčiams pasigaminti sumuštinį su dešra galima labai greitai, tačiau mano asmeninė savijauta po tokių pusryčių būdavo itin prasta. Šiuo metu į savo pusryčius dedu pjaustytą apelsiną, o vieno apelsino nulupimas ir supjaustymas užima daugiau laiko, nei krūvos sumuštinių su dešra pasidarymas.

Kadangi mano savijauta yra gerokai geresnė valgant avižinius dribsnius su apelsinu ir panašiais ingredientais, aš esu pasiryžęs aukoti papildomo laiko vardan geros savijautos.

  1. Svorio netekimas slydimo la
  2. Kaip valgyti Valgyk mažiau šūdų, praras tuos riebalus, Pašalinkite kūno riebalus.
  3. Skustuvo svorio metimas
  4. Valgyk mažiau šūdų, praras tuos riebalus. Kaip netenkate žarnyno riebalų
  5. Kaip deginti riebalus ant savo kūno

Bet jeigu aš sugalvočiau maitintis dar sveikiau ir vietoj avižinių dribsnių pasirinkčiau keturių rūšių daigintas sėklas ar dar kokių žaliavalgiškų gudrybių kurių irgi neišmanaumano pusryčių gaminimo laikas galėtų pasidaryti dar ilgesnis ar bent jau procedūra sudėtingesnė.

Tačiau ir savijauta pagerėtų na, tikiuosi! Pažvelk į grafiką: Tai yra tradicinis ribinio poveikio grafikas dažnai sutinkamas ekonomikos moksle. Jis sako, kad kuo daugiau pastangų įdedi, tuo geresnį rezultatą gauni. Tačiau kiekvienas pastangų vienetas duoda vis mažiau rezultato vienetų. Vis mažiau ir mažiau.

Žiūrėk — grafike pastanga 1 ir pastanga 2 beveik vienodos, tačiau rezultatas 2 ryškiai mažesnis už rezultatą 1. Taip, valgydamas žaliavalgiškai aš galbūt jausčiausi geriau nei dabar, bet ar tikrai tas jautimasis geriau vertas papildomų pastangų? Gal pakanka tiesiog atsisakyti mėsos ar pieno produktų, gal alkoholio ar saldumynų.

Nors dešros. O gal valgyk mažiau šūdų valgyti daugiau daržovių ar gerti daugiau vandens.

Ir, žiūrėk, savijauta pagerės! Galbūt papildomos pastangos mėginant įvaldyti vegetarišką ar žaliavalgišką mitybą ir duotų daugiau gero rezultato, bet gal tą laiką geriau praleisti prasmingai bendraujant su draugais, sportuojant ar užsiimant mylima veikla? Žmogui, kurio gyvenimo aistra yra maistas ir maisto gaminimas sunku suprasti, kad aš nenoriu nei mirkyti, nei daiginti praras tuos riebalus grūdų. Net vegetariškai maitintis yra sudėtingiau — pripjaustyti visokių daržovių tikrai užtrunka ilgiau nei įmesti mėsos šmotą į keptuvę.

valgyk mažiau šūdų, praras tuos riebalus arsenicum album svorio metimas

Taigi, kiekvienas sąmoningas žmogus renkasi tašką ant ribinio poveikio kreivės — kiek praras tuos riebalus paskirti laiko ir pastangų sveikatai palaikyti? Kokio lygio sveikatos noriu? Susidaryti savo mitybos planą yra sudėtinga užduotis ir kai kam to padaryti nepavyksta, tas tiesa. Subalansuotas mitybos planas duoda puikių rezultatų.

Kaip sveikai maitintis? 6 idėjos kaip atsijoti grikius nuo kvinojų.

Holistinis požiūris Ima atrodyti, tarsi vien pakeitęs mitybą žmogus pasidarys sveikas valgyk mažiau šūdų tame daug tiesos. Dar blogiau būna, kai koks interneto žinovas puola reklamuoti kokį vieną produktą, kurį pradėjęs valgyti žmogus kaip mat atsikratys visų ligų ir dar riebalų čia tie supermaistai — chia sėklos, kokosų aliejus, goji uogos, grikiai!

Valgyk mažiau šūdų atrodo, kad norint būti sveikam pakanka sportuoti — nesvarbu ką valgai. Be to, dar yra visokių sporto pratimų, pavyzdžiui, gyros siūbavimaskurie pateikiami tarsi vieninteliai pratimai, kurių užtenka visam kūnui! Gal kokį milijoną kartų girdėjau agitaciją, kad norint produktyvesnės dienos reikia anksčiau atsikelti ir netgi pats save agituoju tą daryti.

valgyk mažiau šūdų, praras tuos riebalus bandau numesti svorio per mano laikotarpį

Bet niekas nesako, kad norint anksčiau atsikelti ir būti išsimiegojus reikia ir gulti anksčiau. Vienas jogas su labai ilga barzda o čia jau ženklas, kad jo reikia klausyti pasakė, kad iš vis negalima daryti daugiau kaip vieno atsispaudimo iš eilės — pratimai turi būti įvairūs ir nuolatos keistis — atsispaudimas, tada pritūpimas, tada dar kas nors.

Nesijaudink ir prieš tai užpilkite mėsos kalnų košę ir pyragas? Amžinas klausimas: ką valgyti, kad prarasti svorį? Tai kvailas klausimas, svorio netekimas laminei šalutinis poveikis valgysite rusiškų salotų dubenėlį ir mėsos keptas bulves priešais kivius.

Kai skaičiau, kaip čia man dabar sportuoti, sužinojau, kad rankų raumenys neauga, jei tuo pačiu metu nepumpuojami ir nugaros raumenys. O žmogus, gamtos išugdytas kaip visko rinkėjas ir medžiotojas turi valgyti įvairų ir kuo įvairesnį maistą, vienas produktas negali patenkinti visų poreikių, net jei tas produktas yra avokadas apteptas kokosų aliejumi. Kitaip tariant sveikata susideda iš daug dalių — miegas, mityba, laikysena, judėjimas, higiena, emocijos — ir jokia viena dalis žmogaus neišgelbės, jeigu visos kitos bus apleistos.

Valgyk ką nori, bet jei sėdėsi susikūprinęs visą dieną — ims skaudėti nugarą. Viena sporto programa ar viena dieta priartins žmogų prie geresnės savijautos, tačiau visų problemų praras tuos riebalus ir neišspręsti.

Turbūt geriau viskam paskirti po truputį dėmesio, nei daug vienai sričiai. Aš ir taip valgyk mažiau šūdų, svorio mesti visai nenoriu, tačiau sveikai maitintis noriu. Tai ką man dabar daryti? Manau, kad nereikėtų šitų sąvokų tapatinti, sveikata yra daugiau nei svoris. Dar dažnai girdžiu, kad vienokia ar kitokia mitybos filosofija panaikina tikimybę sirgti vėžiu. Entuziastai nesupranta, kad sveika mityba tik sumažina šią tikimybę, jos nepanaikina. Štai istorija apie sveikuolę kuri nuo vėžio mirė sulaukusi 30 metų ir dar viena istorija.

Man vaikystėje nuo šito interviu susisuko galva. Vėliau ima ir paaiškėja, kad gan daug žmonių nesugeba virškinti pieno pats žinau ne vieną tokį ir pienas yra nuvainikuojamas. Kartais kraštutinumai yra teisingi — dešra tikrai yra nevartotinas daiktas, panašiai kaip saldūs gėrimai ar alkoholis. Nors kita vertus yra tyrimų, kad taurė vyno per pietus sumažina kažkokių ligų riziką — tai gal čia tik valgyk mažiau šūdų klausimas?

O praras tuos riebalus ir dėl glitimo kas nors daugiau paaiškės — tuoj rimtai bulkos gabalas bus prilyginamas cigaretėms ir pardavinėjamas su žiauriais paveikslėliais, kuriuos norėsis kolekcionuoti! Visgi dažniau kraštutinumai būna tik laikinos mados, retai maisto produktai būna tokie vienareikšmiškai geri ar valgyk mažiau šūdų blogi ir vienas ar kitas sensacingas atradimas yra tik dar vienas bcbsnc svorio netekimas ilgoje atradimukų eilėje.

Skirtumai Čia susiję su prieš tai buvusiais punktais — joks vienas produktas, viena dieta, viena sporto programa netiks visiems visiems žmonėms.

Yra žmonių, kuriems mėsą valgyti uždraudžia gydytojai ir ne todėl, kad jiems gaila vargšų gyvūnėlių, o todėl, kad žmogus tos mėsos nevirškina. Tas pats su pienu. Bet lygiai tas pats ir su žaliu maistu — buvau apstulbęs, kai paskaitos metu iš Indijos parvykęs ajurvedos specialistas visiškai rimtai pradėjo aiškinti, kad kai kurie žmonės iš principo negali būti žaliavalgiai ir jiems maistas turi būti termiškai apdorotas.

Tai štai kas būna kai pasigriebiame vieną idėją iš platesnės sistemos ir pradedame visiems kišti! Kumysas yra raugintas arklio pienas — kitiems žmonėms vien nuo šito aprašymo pasidarys bloga.

Tai, kad aš jaučiuosi gerai nuo tam tikro maisto, nereiškia, kad ir kitas nuo jo jausis geriau. Tai, kad kitas jaučiasi gerai nuo tam tikro maisto, nereiškia, kad ir aš jausiuosi nuo jo geriau.

Aišku — nepabandęs negaliu būti tikras. Gąsdinimai Tūlas pilietis dažnai ne itin daug supranta apie sudėtines maisto dalis ir kaip jos veikia, tačiau visgi nori gyventi sveikai, todėl jį labai lengva išgąsdinti. Genetiškai modifikuoti produktai — va, ten yra įterptas kažkoks genas suteikiantis pomidorui žuvies savybių, tai jei jį valgysiu man išdygs pelekai, ar ne?

Kai nesupranti, tai taip ir atrodo. O nebaisu, kad valgant kiaulieną vietoj nosies išdygs kiaulės šnipas? Juk kiaulienoje yra išduosiu paslaptį kiaulės genų! Aš nesakau, kad GMO yra geri ar blogi,  aš sakau, kad turime kvailų baimių.

E raidė yra ohoho koks blogis!

  • Sveikas svorio netekimas per savaitę vyrai
  • Pranajama svorio metimui

Cheminės praras tuos riebalus — neduok dieve suvalgysi ką nors kame yra chemikalų! Bet jei vaikas negaus cholekalciferolio — turbūt susirgs rachitu, nes šitas praras tuos riebalus yra ne kas kita kaip garsusis vitaminas D, kurį mes siurbiame iš Saulės.

O kai grauži čiobrelį iš tiesų grauži 2-izopropilmetilfenolį — šito chemikalo pilna šitoje žolėje. Neprasidėkime su gol svorio metimas žodžiais. Teisybė yra netgi visai priešinga. Pavyzdžiui vanilės skonį sudaro vienas chemikalas 4-hidroksimetoksibenzaldehidaso braškės skonį sudaro krūva skirtingų chemikalų tyčia dabar vartoju šį klaikų žodįtačiau dirbtinį, laboratorijoje pagamintą skonį sudaro tik kelios medžiagos.

Už tai dirbtinis braškės skonis taip nepanašus valgyk mažiau šūdų tikrą braškę — jame per mažai chemikalų! Jei vartoji vaistą pagamintą laboratorijoje, dažniausiai gausi tik tos veikliosios medžiagos, o jei vartosi kokią žolelę, tai gausi visą puokštę įvairių chemikalų! Žolelėse chemikalų daugiau nei vaistuose! Logikos ir pagrindo bijoti kai kurių dalykų yra, apie hidrintus riebalus net Verslo Žinios rašėo gamintojų požiūris į šį sveikatai pavojingą ingredientą yra stebėtinai lengvabūdiškas.

GMO kelia daug ekologinių ir ekonominių problemų nors kai kuriose skurdesnėse šalyse jie gali ir gyvybes gelbėti, pavyzdžiui nauja ryžių rūšis praturtinta Vitaminui A pasigaminti reikiamomis medžiagomiskai kurie E menopauzė svorio netekimas papildas nėra patys sveikiausi bet tik kai kurietačiau baimė yra toks neracionalus logikai nepasiduodantis daiktas, kad stengdamiesi gyventi sveikai galime prisidaryti sau žalos.

Klasikinis pavyzdys čia būtų skiepai — jie užtikrina, kad kai kurios pavojingos ligos nesklistų tarp žmonių, tačiau išsigandę tėvai sugalvoja savo vaikų neskiepyti. Ir kas tada? O kas daugiau negu vėl plintančios pavojingos ligos, tokios kaip tymai, kiaulytė ar kokliušas, kurios, atrodė, jau lyg ir išnaikintos. Praras tuos riebalus šiaip jau net nebežinau kas čia per ligos, tikiu nebežino ir dauguma jaunų tėvų, o nebežinome todėl, kad esame paskiepyti ir jos neplinta.

Nejau nebaisu, kad Tavo vaikas susirgs kokia kraupia senovine liga? Kas čia mus taip nuolatos gąsdina? O gi neretai tas, kas pardavinėja visokius sveikatybiškumo daiktus.

Kartais dėl to, kad patys suklaidinti, o kartais klaidina piktybiškai. Tam, kad mažiau bijotume, reikia daugiau domėtis, tačiau čia grįžtame prie 1 punkto — kiek galima domėtis ir kada jau galima pradėti gyventi?

Svorio netekimas nuo kirminų

Kiek knygų apie maistą riekia perskaityti norint įsidėti kąsnį į burną? Kartais aš visgi renkuosi tiesiog bijoti ir daug nesigilinti. Man pasakė, praras tuos riebalus į dešrą visas skūras ir kaulus sudeda — tai aš prie jos nė artyn. Ideologija Iki šiol nebuvo nė vieno žodžio apie veganus. Šios filosofijos yra skirtos daryti mažesnį poveikį gamtai, mažinti pramoniniu būdu auginamų gyvūnų kiekį: višta — ne kompiuterinių žaidimų mėgėjas, visą gyvenimą nugyventi ribotoje erdvėje beveik nejudėdama ji nenori.

Tai nėra sveikatos filosofija, tai yra visiškai kitos srities filosofija, todėl nėra jokios prasmės diskutuoti kiek veganiška mityba yra sveika — ne toks jų tikslas. Su jais reikia diskutuoti kitais klausimais — ar tikrai perėjimas prie augalinės mitybos sumažins dirbamos žemės plotus, ar nevertėtų propaguoti laboratorijoje sintetinamo maisto vietoj augalinio, kad dar labiau sumažinti poveikį gamtai valgyk mažiau šūdų panašiai.

Kūnas kaip ir bet koks daiktas — kuo intensyviau naudojamas, tuo labiau dėvisi. Atrodo lyg bet kuris maisto produktas ar maisto medžiaga per ar 50 metų padidina kokio nors susirgimo — nuo vėžio iki kraujagyslių užsikimšimo riziką.

Ne veltui islamas ir krikščinybė netgi rekomenduoja ilgus riboto valgymo periodus — svorio metimo robotas, pasninką.

Net Unikauskas pritaria, kad geriau valgyti rečiau. Čia atsiranda pirmasis principas: 1. Visas maistas šiek tiek kenksmingas — valgyk mažiau ir rečiau.

Valgyk mažiau šūdų, praras tuos riebalus

Tik ne per mažai, aišku. Visgi sutikime, kai kurie maisto produktai tikrai yra kenksmingesni už kitus, taigi, geriau jų valgyti dar mažiau. Dabar maisto technologijos tiek ištobulėjo, kad atsirado net vaikams tinkami gerti turiu omeny — pakankamai skanūs alaus kokteiliai! Norint tokių užmaskuotų produktų išvengti visgi reikia žinoti kas jie yra ir kuo juos pakeisti, taigi, nors truputuką prisižiūrėti.

Tik truputuką. Ne visi turime laiko skaityti išsamių mokslinių straipsnių kaip organizmas skaido gliukozę ar ketonus, ne kiekvienas pasiryš sudarinėti savo asmeninį mitybos planą.