MITYBA - Sveikas Žmogus

Svorio netekimas maitinančiai mamai. Motinos mityba lemia kūdikio sveikatą

Bijau kad pienukas dings ar sumazes, o mano maziukui jo labai reikia Papildyta: pati imesiu siek tiek informacijos Kaip numesti svorį po gimdymo?

Jūsų rankose spurda pirmagimis. Negalite atsigėrėti: kaip žaviai žiovauja, kokios gražios jo rankytės, putlūs žandukai… Tačiau į save nelabai smagu pažvelgti - 12, 15, 20 papildomų kilogramų… Kur juos dėti, kaip atsikratyti? Ar įmanoma vėl tapti liekna ir guvia kaip kadaise? Valgyk visko, ko norisi. Visada reikia galvoti, ką valgai. Jei šlamšite viską iš svorio netekimas maitinančiai mamai, nesistebėkite, kai pagimdžius kūdikį svarstyklės rodys 15 ar 20 kg.

Nėščiajai labai svarbu maitintis racionaliai - gauti daug baltymų pagrindinės statybinės medžiagosvitaminų ir mikroelementų, ypač kalcio ir geležies. Jei kirsite "tuščius" saldumynus, ne tik nieko vertingo negausite, bet ir auginsite svorį. Valgyk už du. Visiška netiesa. Valgysite už du, svorio priaugsite už tris. Jau rašėme, jog pastojus maitintis reikia ne du kartus daugiau, o du kartus protingiau.

Valgyk daug, kad būtų pieno.

Motinos mityba lemia kūdikio sveikatą

Laktacijos valgiu nepaspartinsi. Ją reguliuoja kiti organizmo "mechanizmai". Jei valgysite daug ir dar riebaus maisto, augs svoris, o pieno liks, kiek buvę.

kofeinas kaip riebalų degintojas

Kol maitini, svoris nekris. Kris, jei apribosite kalorijų skaičių.

geriausias svorio metimas menopauzės metu

Maitinančiai motinai, žinoma, jų reikia daugiau. Pamėginkite per dieną suvartoti maždaug du tūkstančius. Maitinant negalima laikytis jokių dietų.

Galima, bet protingų. Žinoma, nevalia badauti.

Apribokite suvartojamų kalorijų kiekį, ir svoris ims laipsniškai mažėti. Nuo ko pradėti Svarbiausia - noras ir pasiryžimas. Jei tvirtai apsispręsite atsikratyti nereikalingų kilogramų - tikrai pasiseks. Endokrinologai tvirtina, jog pradėti mesti svorį galima iškart po gimdymo. Tik, žinoma, protingai. Paprasčiausia skaičiuoti kalorijas ir stebėti, kaip kinta kūno svoris.

Visa naudinga info žindyvėms metančioms svorį

Žindančiai motinai per parą reikia suvartoti maždaug kilokalorijų. Tada svoris nei kris, nei augs. Jei pabandysite šį skaičių bent kiek sumažinti, svoris laipsniškai mažės. Iš pradžių galite sumažinti ikiar kilokalorijų per parą.

Nepatogumai žindyvei Žinoma, žindančiai motinai daug sunkiau laikytis dietos. Ji būna ne tokia judri, dar neatsigavusi po gimdymo, ją nuolat troškina, yra labai pririšta prie kūdikio.

Be to, organizmas kartais pats reikalauja riebesnio maisto ar saldumynų. Todėl geriausiai svorį mesti nustojus žindyti kūdikį. Bus geriau, jei žindymo laikotarpiu svorio bent jau nepriaugsite.

  • Vilnietė Nerija per nėštumą priaugo 33 kg, tačiau po gimdymo praėjus 9 mėnesiams sveria tiek, kiek ir prieš nėštumą — 50 kg.
  • Storėti ar lieknėti žindant — ko norėtumėte?
  • Sukrėsti jį
  • MITYBA - Sveikas Žmogus
  • Ar mesti svorį, jei maitini? - Mamos Žurnalas
  • Ar mesti svorį, jei maitini?
  • Paliesdami svorio metimo sėkmės istorijas
  • Kodėl žindant norisi saldumynų Vitos Jurevičienės nuotr.

Kokie produktai ir patiekalai geriausiai tinka laikantis dietos Rinkdamosis produktus visada atkreipkite dėmesį į jų energinę vertę. Ji dabar nurodyta ant visų fasuotų produktų.

Savęs priežiūra krūtimi maitinančiai motinai

Rinkitės kuo liesesnius. Riebūs patiekalai ir produktai patys kaloringiausi. Štai, pavyzdžiui, riebi 22 proc. Iš pradžių gali atrodyti, jog liesi produktai varškė, sūris, mišrainės be majonezo - neskanu. Bet kai įprasite, ims patikti. Mažiausiai kalorijų turi žalios arba virtos daržovės be krakmolo, nesaldūs vaisiai.

Gana kaloringi miltų produktai- duona, batonas, pyragai ir sausainiai.

Storėti ar lieknėti žindant – ko norėtumėte?

Jeigu labai jų svorio netekimas maitinančiai mamai, valgykite, bet po nedaug. Panašiai ir su šokoladu bei kitais gardėsiais. Užkrimskite, kai labai įsigeisite "ko nors saldaus". Jei dėl to kankinsitės, gerai nebus. Geriau per dieną suvalgyti po vieną šokoladinį saldainį apie 50 kcal ir numalšinti saldumynų alkį, nei sušveisti pusę kilogramo torto, kai pristigs kantrybės.

Laikydamasi dietos stenkitės maistą gaminti pati. Mėsą, daržoves geriau troškinti ar virti. Kepto riebaluose patiekalo pavyzdžiui, karbonado, kotletų energinė vertė padidėja maždaug kalorijų. Sudarykite valgiaraštį pagal savo skonį Turėdamos po ranka kalorijų lenteles, galėsite kurti savus valgiaraščius. Įtraukite į juos mėgiamiausius produktus, valgykite jų į sveikatą, tik - po nedaug. Jei per dieną suvartosite ne daugiau kaip kcal, numesite maždaug g.

Taigi per 3 dienas - kilogramą. Rašykite svorio "metimo"dienoraštį Jame turėtų būti tokios laikotarpis blogiau su svorio mėnesio ir savaitės diena, per dieną suvartotų kalorijų kiekis, kiek gramų nukrito.

Bus smagu stebėti, kaip kasdien nukrentaar gr. Po mėnesio sversite jau keletu kilogramų mažiau.

Mankšta nėščiosioms

Matyti, kaip krenta svoris - puikus stimulas neprisivalgyti. Kai tik pradėsite laikytis dietos, svoris kris greičiau. Per dieną galite numesti apie pusę kilogramo ar net daugiau. Vėliau svoris nebekris taip greitai. Tačiau vis tiek mažės.

Nenuleiskite rankų ir nepraraskite vilties bei kantrybės. Užsispyrusios tikrai pasieksite, ko norite. Kodėl neveiksmingos radikalios dietos Todėl, kad po jų svoris labai greitai atauga. Ypač žalinga badauti. Paprastas pavyzdys: jei visą dieną nieko nevalgysite, tik gersite mineralinį vandenį, numesite 1 - 1,5 kg. Jei kitą dieną kad ir lengvai užkandžiausite, vėl atgausite visą svorį.

Gerieji pagalbininkai Svarstyklės Tiksliausios - elektroninės.

Kaip atgavau formas po gimdymo

Svorį jos rodo maždaug gramų tikslumu. Taigi galėsite stebėti, kiek maisto suvalgius kiek svorio nukrenta. Sverkitės kiekvieną rytą tuo pačiu metu, dar nevalgiusi ir neapsirengusi.

Share on Facebook Share on Twitter Kiek papildomų kalorijų jums reikia kiekvieną dieną?

Kalorijų lentelės Knygynuose rasite bent keletą knygelių, kuriose nurodyta produktų ir patiekalų energinė vertė kalorijomis. Turėkite tokią virtuvėje ir prieš gamindamos valgyti žvilgtelėkite.

Greitai daug ką žinosite mintinai. Ji pataria, kaip sulieknėti nesikankinant ir nebadaujant. Kada po gimdymo moteris jau galėtų galvoti apie dietą? Praėjus pusmečiui po gimdymo. Per mėnesį rekomenduojama numesti kg, ne daugiau. Per greitai liesėjant marinant save badu neigiamai svorio netekimas maitinančiai mamai medžiagų apykaita, ji sulėtėja, todėl organizmas paskatinamas pratintis badauti.

O tai reiškia, kad gavęs daugiau maisto ima kaipti atsargas. Greitai liesėdamas žmogus netenka ne poodinių riebalų, bet raumenų ir skysčių.

Tai neduoda nieko gero. Ar gali lieknėti maitinanti mama? Taip, tik nereikėtų skubėti, kad kuo ilgiau išsaugotų kūdikiui reikiamą pieno kiekį. Kaip minėjau, prie dietų galima pulti ne anksčiau kaip 6 mėn. Nepamirškite, kad maitindama krūtimi mama jau lieknėja. Juk pieno gamybai reikia daugiau kalorijų. Ši moteris numeta ne daugiau kaip 2 kg per mėnesį.

Žindymas ir papildomos kalorijos

Per dieną krūtimi maitinančiai mamai papildomai reikia kalorijų nėščiosioms papildomai reikia kalorijų. Tačiau norinčiajai sulieknėti, šis kiekis gali būti skaičiuojamas svorio netekimas maitinančiai mamai kalorijų pieno gamybai mama gali panaudoti iš savo riebalinių atsargų, kurios susikaupė per nėštumą.

O kalorijų būtina gauti papildomai. Kaip apskaičiuoti kūno masės indeksą?

tikros gyvenimo svorio metimo istorijos

Tarkim, jūs sveriate 62 kg. Ūgis - cm. Ūgį matuojant metrais padauginę kvadratu, išeina 2, Dabar jūsų svorį 62 kg padalijame iš šio skaičiaus. Išeina 21, Gautą skaičių palyginkite su šiais dietologų nustatytais standartais.

Norma yra 18,9, antsvoris ,9, nutukimas 30 ir daugiau. Sakoma, kad moteriai nuo erių įprasta kas penkerius metus priaugti po 5 kg. Ar tai tiesa?

a5 riebalų deginimo rezultatai

Moteris nebūtinai turi priaugti svorio. Visą gyvenimą ji turėtų sverti tiek pat. Tik reikėtų žinoti, kad metams bėgant nuo ies lėtėja medžiagų apykaita, nes mažėja svorio netekimas maitinančiai mamai. Kuo žmogus raumeningesnis, tuo greitesnė jo medžiagų apykaita. Todėl moterims siūloma daugiau judėti, sportuoti, nes sulaukus ies lengviau prisiauginti kilogramą, nei būnant ies. Ar norint numesti svorio pakaktų sočiai maitintis ir sportuoti?

Gal ir pakaktų. Tačiau idealu, jei tai būtų priemonių visuma. Mano, plonas pod svorio dietologės, tikslas yra pakeisti žmogaus maitinimosi įpročius visam gyvenimui. Ne svorio netekimas maitinančiai mamai dėl lieknėjimo reikia taisyklingai maitintis.