Kaip veiksmingai prarasti pilvo riebalus - Natūralūs ir veiksmingi būdai mesti svorį

Prarasti pilvo riebalus per savaitę, Prarasti pilvo riebalai per savaitę. 20 kovos prieš pilvo riebalus būdų - DELFI Gyvenimas

Namai Patarimų Kaip prarasti pilvo riebalus per vieną savaitę Kaip prarasti pilvo riebalus per vieną savaitę Pilvo riebalai, arba vidau organų riebalai, yra riebalai, kaupiami pilvo organuoe ir aplink juo.

Kaip prarasti pilvo riebalus per savaitę. 20 kovos prieš pilvo riebalus būdų

Pilvo riebalai gali padidinti vėžio, aukšto kraujo paudimo, inulto, demencijo, širdie ligų ir diabeto r Turinys: Patarimai Pilvo riebalai, arba vidaus organų riebalai, yra riebalai, kaupiami pilvo organuose ir aplink juos. Pilvo riebalai gali padidinti vėžio, aukšto kraujo spaudimo, insulto, demencijos, širdies ligų ir diabeto riziką. Negalite prarasti daug svorio ar perteklinių kūno riebalų per vieną savaitę - ypač vidaus organų riebalų ar pilvo riebalų. Norėdami sumažinti žalingus pilvo riebalus ir pagerinti bendrą sveikatą, turėsite pakeisti savo mitybą, mankštą ir gyvenimo būdą per ilgesnį laiką.

Tačiau per vieną savaitę galite inicijuoti gyvenimo būdo pokyčius, kurie bus naudingi jūsų sveikatai. Žingsnis 1 iš 3 būdas: naudingų maisto produktų pridėjimas norint numesti pilvo riebalus Valgykite tinkamo tipo riebalus.

  • Negaliu numesti svorio virš 40 metų
  • Kaip prarasti riebalus iš vyro ir moters pilvo Kaip 2 prarasti pilvo riebalai
  • Lieknėjimo žandikauliai
  • Moterų sveikata praranda riebalus
  • Tiksliai, kodėl įdėti save į tą rutiną?
  • Patarė, kaip veiksmingai atsikratyti riebalų nuo juosmens lcta.

Mononesotieji riebalai yra tam prarasti pilvo riebalus per savaitę rūšies riebalų rūgštys, susijusios su sumažinta širdies ligų rizika, pagerėjusiu diabetu ir pagerėjusia kraujagyslių funkcija. Nors mononesotieji riebalai laikomi sveikais, jie vis tiek yra labai kaloringi.

Nevartokite jų kaip nesveiko maisto papildo arba papildomai nuo kitų nesveikų riebalų šaltinių. Manoma, kad mononesotieji riebalai pakeis nesveikus riebalų šaltinius, pavyzdžiui, transriebalus arba sočiuosius riebalus.

Mononesočiųjų riebalų yra įvairiuose maisto produktuose, tokiuose kaip alyvuogių aliejus, alyvuogės, riešutai, sėklos, žemės riešutų sviestas, avokadai ir aliejai. Keletas idėjų, kurias reikia išbandyti, yra sviesto ar kiaulinių taukų pakeitimas alyvuogių aliejumi, vynuogių sėklų aliejumi ar avokadų aliejumi. Valgykite liesus baltymus. Liesūs baltymų šaltiniai padės ilgiau išlikti sotiems visą dieną ir padės numesti svorio.

Kiekvieną patiekalą būtinai gaukite iš liesų baltymų. Išmatuokite 85— g baltymų dalį, kad neviršytumėte kalorijų normos. Į kiekvieną patiekalą įpilkite šviežių vaisių ir daržovių.

Įsitikinkite, kad jūsų lėkštė pusiau užpildyta šviežiais vaisiais ir daržovėmis. Šie mažai kalorijų turintys maisto produktai turi daug maistinių medžiagų ir gali padėti numesti svorio bei sumažinti pilvo riebalus.

Geriausias būdas sumažinti pilvo riebalus yra sumažinti kalorijas. Kai pusė jūsų lėkštės užpildyta vaisiais ar daržovėmis, mažas kalorijų kiekis šiuose maisto produktuose padeda sumažinti suvartojamų kalorijų kiekį. Išmatuokite 1 puodelį daržovių, 2 puodelius žalių lapinių daržovių arba ½ puodelio vaisių. Į kiekvieną patiekalą įtraukite 1—2 porcijas. Rinkitės nesmulkintus grūdus. Rafinuoti javai yra grūdai, kurie buvo daug perdirbti ir kurių pagrindinės maistinės medžiagos buvo prarastos.

prarasti pilvo riebalus per savaitę

Balta duona, balti ryžiai, paprasti makaronai arba krekeris turi būti ribojamas. Išmatuokite apie 85 gramus arba ½ puodelio kvinoja, rudieji ryžiai, nesmulkintų kviečių makaronai, nesmulkintų kviečių duona arba soros. Gerkite pakankamą kiekį vandens.

  • 1 svaras riebalų svorio
  • Kaip veiksmingai prarasti pilvo riebalus - Natūralūs ir veiksmingi būdai mesti svorį
  • Ar epinefrinas degina riebalus?
  • Visam laikui pašalinti riebalų ląsteles
  • Kiek riebalų galiu sudeginti per 1 savaitę?
  • Priežastys, kodėl mes neprarandame svorio 10 dienų riebalų deginimo apdaila, svorio netekimas 8 mėnesių amžiaus kaip lieknėti moterį.

Padėkite savo kūnui jaustis pilnesniam ir hidratuotam, kasdien gerdami pakankamą kiekį vandens ir kitų skaidrių skysčių. Paprastai rekomenduojamas minimalus vandens suvartojimas yra 8 stiklinės per dieną. Tačiau kartais rekomenduojama vartoti iki 13 stiklinių per dieną.

Vanduo yra svarbus kūno drėkinimui. Vanduo vaidina gyvybiškai svarbų vaidmenį reguliuojant kūno temperatūrą ir kraujospūdį. Be to, pakankamas skysčių kiekis padeda kontroliuoti apetitą.

prarasti pilvo riebalus per savaitę

Be to, išgėrus stiklinę vandens prieš pat valgį, galima sumažinti bendrą suvartojamo maisto kiekį ir padėti numesti svorio. Tyrimai rodo, kad viena didžiausių vidaus organų riebalų atsiradimo priežasčių yra saldūs gėrimai, saldainiai ir maistas, pagamintas iš baltųjų miltų. Apribokite arba išpjaustykite šiuos maisto produktus ir gėrimus, kad sumažintumėte pilvo riebalus: Saldūs gėrimai, tokie kaip soda, fasuotos vaisių sultys ir sportiniai gėrimai, taip pat saldainiai, desertai ar pyragaičiai gali padidinti vidaus organų riebalus.

Be to, maisto produktai, pagaminti iš baltų miltų ar angliavandenių, kurie vyksta per daugelį procesų, tokių kaip traškučiai, krekeris, balta duona, paprasti makaronai ar balti ryžiai taip pat yra atsakingi už svorio metimas emles riebalų susidarymą. Jei jums patinka saldumynai, pabandykite pakeisti šiuos mėgstamus užkandžius maistingesniais maisto produktais, tokiais kaip neriebus graikiškas jogurtas ar vaisiai.

Nustokite vartoti alkoholį. Daugybė tyrimų parodė, kad padidėjęs alkoholio vartojimas yra susijęs su padidėjusiais vidaus organų riebalais. Apribokite arba išpjaustykite alkoholinius gėrimus, liekna su sara sumažintumėte pilvo riebalus.

Praranda pilvo riebalus per vieną savaitę

Be to, daugelis šių alkoholinių gėrimų yra maišomi su kitais saldžiaisiais gėrimais. Cukraus ir alkoholio derinys dar labiau padidins vidaus organų riebalų riziką.

Paprastai moterys neturėtų gerti daugiau kaip 1 stiklinės alkoholio per dieną, o vyrai turėtų apriboti alkoholio vartojimą iki 2 stiklinių per dieną. Apribokite neriebų maistą. Be to, kad pasirenkate sveikus riebalus, kuriuos norite įtraukti į savo racioną, taip pat turėtumėte apriboti arba vengti tam tikrų riebalų rūšių, kurios gali padidinti pilvo riebalus ir su tuo susijusias lėtines ligas.

Kaip 2 prarasti pilvo riebalai

Venkite visų trans-riebalų. Transriebalai yra dirbtiniai riebalai, dėl kurių gali sukietėti arterijos, padidėti MTL blogasis cholesterolis ir sumažėti DTL gerasis cholesterolis. Venkite visų produktų, kurių sudėtyje yra hidrintų arba iš dalies hidrintų aliejų. Transriebalai randami keptame, perdirbtame ir mėsoje. Suvartokite sočiųjų riebalų saikingai.

prarasti pilvo riebalus per savaitę

Buvo atlikta daugybė tyrimų, atlikusių išvadą, ar sočiųjų riebalų vartojimas yra nesveikas. Kadangi sočiųjų riebalų kalorijos paprastai yra didesnės, o jūs bandote sumažinti tiek kūno svorį, tiek kūno riebalus, apribokite šio prarasti pilvo riebalus per savaitę riebalus.

Sočiųjų riebalų yra tokiuose produktuose kaip sviestas, riebus sūris, raudona mėsa ir kiauliniai taukai. Nepamirškite apriboti mėsos, greito maisto, kepto maisto ir perdirbtos mėsos gabalų, nes tai prarasti pilvo riebalus per savaitę didžiausias nesveikų riebalų šaltinis.

Intervalai su didesnio intensyvumo treniruotėmis tampa vis populiaresni. Žinoma, kad šis pratimas sudegina daugiau kalorijų, tačiau, palyginti su reguliariais širdies pratimais, sudegina daugiau kūno riebalų. Virdžinijos universitete atliktas tyrimas nustatė, kad žmonės, kurie kas 3 kartus per savaitę darydavo kardio 3 iš 5 sesijų, sudegindavo daugiau pilvo riebalų, net jei jie fiziškai sudegino tas prarasti pilvo riebalus per savaitę kalorijas fizinio krūvio metu.

Dauguma treniruoklių yra su intervalų programa. Intervalų programavimą galite atlikti naudodami Bėgimo takelis, stacionarūs dviračiai ir varikliai elipsės formos.

  1. Nuorodos kopijavimas Kaip 2 prarasti pilvo riebalai Jei iškraunate vagoną ar linksmai dirbate sode - tai taip pat yra kaip 2 prarasti pilvo riebalai.
  2. Prarasti mažesni pilvo riebalai per savaitę, kaip numesti svorio per savaite
  3. Kavos riebalų nuostoliai
  4. Sveikas svorio metimas per savaitę noriu tik numesti svorio, prarasti svorio netekimo papildas svorio netekimas abu Dhabi.

Galite sukurti savo didelio intensyvumo intervalų prarasti pilvo riebalus per savaitę pakaitomis tarp labai aukšto intensyvumo treniruočių trumpų treniruočių ir ilgesnių vidutinio intensyvumo treniruočių laikotarpių.

Įsipareigokite kardio mankštai bent 30 minučių 5 dienas per savaitę. Tyrimai, taip pat kaip ir intervaliniai pratimai, rodo, kad 30 minučių kardio mankštos kiekvieną savaitę yra tokios pat svarbios, nes padeda sumažinti pilvo riebalus. Norėdami prarasti pilvo riebalus per savaitę vidinių riebalų arba pilvo riebalų kiekį, kai kurie sveikatos priežiūros specialistai netgi rekomenduoja iki 60 minučių aerobikos per dieną, kad būtų pasiektas didesnis poveikis. Pabandykite vaikščioti, važiuoti dviračiu, plaukti, žygiai, bėgimas, mašinų treniruotės elipsės formos arba Irklavimas.

Pamėginkite atlikti aukščiau nurodytą pratimą saikingai. Buvimas čia paprastai apibūdinamas kaip galintis susikalbėti, nors ir sunku, tuo užsiimant. Padidinkite savo dienos aktyvumą.

Gyvenimo būdas yra puikus būdas įtraukti į kasdienę mankštą. Įrodyta, kad aktyvesnis kasdienis gyvenimas yra toks pat naudingas kaip minučių apgalvotų kardio mankštų kiekvieną savaitę. Pasirinkite laiką, kai nieko nedarote, pavyzdžiui, žiūrite televizorių, darote pertraukas darbe ar vežatės ir įtraukite į tai fizinę veiklą. Pagalvokite apie tai, kaip galite daugiau judėti ar žengti daugiau žingsnių.

Pavyzdžiui, daryk Pritūpimai, Atsispaudimaiir nugrimzdęs komercinių pertraukų metu. Ištieskite, kai įstrigo eismas, ir pertraukų metu pasivaikščiokite po biurą. Šis įrankis padės nustatyti, kiek esate aktyvus dienos metu, ir yra puikus būdas pamatyti, kiek padidėjo jūsų aktyvumo lygis. Šią savaitę darykite prarasti pilvo riebalus per savaitę treniruotes 1—3 kartus. Svorio kėlimas padidina raumenų masę, o tai gali padėti pagerinti jūsų medžiagų apykaitą ir galimybę sudeginti kalorijas ramybės metu.

Kaip prarasti pilvo riebalus per vieną savaitę

Be to, atsparumo treniruotės padeda padidinti kaulų tankį ir sumažina ligų, tokių kaip osteoporozė, riziką. Įtraukite kūno svorio pratimus, pvz Atsispaudimai, lentos, pritūpęs, arba įsitempimas. Tai puikus tonizuojantis pratimas, taip pat padidinantis širdies ritmą. Išmokite naudoti laisvus svarmenis ar sunkvežimius. Pradėkite nuo tokių populiarių pratimų kaip bicepso garbanos, pasviręs krūtinės presas, blauzdų auginimas, tricep kelti, ir mašinos ab.

Galbūt norėsite pasamdyti asmeninį trenerį, jei anksčiau niekada nepakėlėte svorio.

Kaip veiksmingai prarasti pilvo riebalus

Asmeninis treneris gali parodyti, kaip pakelti teisingą svorį, ir pateikti tinkamą sunkumų kilnojimo programą. Patarimai Prieš sudarydami svorio metimo planą, visada pasitarkite su gydytoju. Gydytojas galės pasakyti, ar svorio metimas yra saugus ir tinkamas jums. Atminkite, kad nors jūsų tikslas yra sumažinti pilvo riebalų perteklių, svarbu žinoti, kad negalima nukreipti tik į vieną kūno vietą.

Turite prarasti bendrą svorį ir sumažinti bendrą kūno riebalų kiekį. Užuot pasvėrę savaitės pradžioje ir pabaigoje, pabandykite išmatuoti juosmens apskritimą.

Tai yra geriausias būdas nustatyti, ar sumažėjo pilvo riebalai. Žmonės, kurių juosmens apimtis yra didesnė nei 90 cm, turėtų tęsti riebalų mažinimo programą, kad sumažintų diabeto, širdies ligų ir vėžio riziką.

prarasti pilvo riebalus per savaitę