Lieknėjimo dienoraštis: baimė dėl svorio metimo pasekmių | magicbeauty.lt

Lieknėjimo dienoraštis

Lieknėjimo dienoraštis: baimė dėl svorio metimo pasekmių | magicbeauty.lt

Nuo 6 metų pradėjau lankyti ne tik mokyklą, bet ir šokius, todėl įgijau tvirtą ir gražią laikyseną bei grakščią eiseną. Atvykusi studijuoti į Vilnių, pradėjau lankytis sporto klubuose.

Jų lankymą sėkmingai tęsiau ir pradėjus dirbti. Visuomet sportuodavau treniruoklių salėje individualiai, pati sau susidėliodavau pratimus.

liekni žemyn mesti svorį sulaukus 45 metų

Vasaras visuomet išnaudoju aktyviam laikui gamtoje: bėgiojimas Vingio parke, važinėjimas dviračiu, plaukiojimas, žygiai su baidarėmis. Tad niekada iki šiol neturėjau problemų dėl svorio. Praėjusių metų pradžioje įvyko lūžis. Stresinės situacijos, organizmas reikalaudavo poilsio, sumažėjo aktyvumas, atsirado nuovargis, nesportavau. Per tą laiką ir prisikaupė papildomi nereikalingi kilogramai. Kitiems jie gal buvo nepastebimi, tačiau man jie kėlė nepasitenkinimą savimi, gadino nuotaiką, skatino nusivylimą, nesinorėjo net susitikti su draugais.

Atrodė, kad visi matys mano išvaizdos pokyčius ir kalbės tik apie tai. Viskas kardinaliai pasikeitė praėjusių metų rudenį.

Pakeičiau darbą, atsirado naujų jėgų lieknėjimo dienoraštis potyrių, pasikeitė aplinka. Lieknėjimo dienoraštis pilnos laimės reikėjo vienintelio dalyko — atsikratyti priaugto svorio ir susigrąžinti pasitikėjimą savimi.

Sekite mus:

Žinojau, kad sėdėjimas ir galvojimas kaip jų atsikratyti tikrai nepadės, tad įsigijau sporto klubo abonentą. Jame sportuoja nemažai lieknėjimo dienoraštis draugų ir pažįstamų. Tvirtai žinojau, kad būtinai rinksiuosi asmenines treniruotes su treneriu, nes norėjau teisingo, kokybiško ir pakankamai greito rezultato.

«Labas rytas» Daigintos sėklos - energijos ir vitaminų šaltinis

Taip ir prasidėjo mano sėkmės istorija su treneriu Žygimantu Malinausku. Pirmo susitikimo su treneriu metu pakalbėjom kiek kilogramų norėčiau atsikratyti, kokiu principu treneris dirba, išsikėlėm svarbiausius tikslus norimam rezultatui pasiekti: mitybos, sporto ir poilsio lieknėjimo dienoraštis. Griežtas NE organizmo alinimui, o tik sveikas ir protingas kelias tikslo link.

Pradžia nebuvo lengva. Atliekant net paprasčiausius pratimus greitai užgniauždavo kvapą ir reikėdavo laiko atsigauti, lieknėjimo dienoraštis galėčiau atlikti kitą pratimą. Kantriai derinant trenerio pratimus ir darbą su kardio treniruokliais, per keletą pirmų savaičių pripratinau kūną prie nuolatinio judėjimo, susireguliavo kvėpavimas, padidėjo ištvermė. Laikiausi visavertiško ir sveiko mitybos principo: pusryčiai, priešpiečiai, pietūs, pavakariai, vakarienė.

Ir sulaukiau pirmųjų svorio kritimo rezultatų. Sutvirtėjus, kelis kartus per savaitę pradėjau lankyti grupines treniruotes. Jų metu pasijaučia didžiausias numesti svorio yra užtaisas, nes atliekama daug įvairių funkcinių pratimų. Režimas: 2 kartus per savaitę asmeninės treniruotės, 3 kartus per savaitę grupinės lieknėjimo dienoraštis kardio treniruotės, poilsis ir maisto derinimas atnešė neįtikėtinai greitų rezultatų, kurie nustebino net patį trenerį.

Per 2 mėnesius atsikračiau 10 kg svorio. Pradžioje visus trenerio duodamus pratimus atlikdavau tik su savo kūno svoriu, dabar dirbu su papildomais svoriais ir priemonėmis. Dirbant su treneriu, daug sužinojau apie atliekamų pratimų techniką.

svorio metimas 29- erių svorio metimo patarimai mėnesiui

Treneris nuolat papasakoja, kuri raumenų grupė dirba, kaip sportuoti, lieknėjimo dienoraštis net paprasčiausias pratimas atneštų naudos. Kokius pratimus atlikti net namie, kad dar labiau sutvirtėtų atitinkami kūno raumenys.

  • Yl svorio netekimas
  • Lieknejimo dienorastis
  • Lieknėjimo dienoraštis, Geriausias grynas riebalų degintojas

Trenerio kantrybė, mano valia, ryžtas, noras ir abipusis darbas padėjo pasiekti tai, ką turiu dabar: tvirtesnis ir stangresnis kūnas, ryškėjančios kūno linijos, pagerėjusi savijauta, džiaugsmas, energija. Yra dar likę keli nereikalingi kilogramai, tad ir toliau kas kartą sąžiningai stengiuosi atlikti trenerio duodamus pratimus ir lieknėjimo dienoraštis dėmesį į jo pastabas.

Tikiu, kad einame teisinga linkme ir netrukus mano tikslas bus pasiektas. Tada beliks tik išlaikyti įprastą savo kūno svorį ir toliau daryti tai, kas miela širdžiai ir suteikia džiaugsmo bei gyvenimo pilnatvės.

svorio netekimas cx Ar galiu pašalinti maltos jautienos riebalus?

Numetus šiuos 10 kg sugrįžo pasitikėjimas savimi. Įsitikinau, kad sunkumai ir silpnybės nugalimos dideliu užsispyrimu, valia ir organinių riebalų nuostoliai savimi.

Nebijojau reikalauti iš savęs daugiau. Įsitikinau, kad sunkiausias darbas yra maloniausias darbas. Viskas laiku ateina tiems, kurie moka laukti.

  • Geriausias natūralus svorio netekimo priedas
  • Mano lieknėjimo dienoraštis – Minus 35
  • Lieknėjimo dienoraštis. Stabilizacija

Aš kantriai ėjau link to ir pozityviai nusiteikusi atradau raktą į sėkmę. Tiems, kurie dar dvejoja, kad nesugebės, galiu pasakyti — klystate. Žmonių galimybės neišsemiamos, jos neturi lieknėjimo dienoraštis ribų.

Asmeninis lieknėjimo dienoraštis - magicbeauty.lt

Kiekvienas galime ir mokame valdyti save. Tad nedelskite pradėti daryti tai, kas jums suteiks palaimą. Pradėkit čia ir dabar, darykit tai tokiomis priemonėmis, kokias turite, o geresnes rasite pakeliui. Tobulėkit ne tik mintimis, bet ir darbais.

90 DIENŲ IŠŠŪKIS. 2017 m. sausio 23 d. Liko 25.4 kg

Tokiais principais vadovaujuosi aš. Ir patikėkit, savo sėkmę pagavau ir nesiruošiu jos paleisti. Nes sportas man — tai laikas, kai pati savo jėgomis kuriu gyvenimo pilnatvę ir ugdau pasitikėjimą savimi.

Reikėjo ne tik sutvarkyti jos bazinius lieknėjimo dienoraštis, kad juos taisyklingai atliktų, bet ir atsikratyti nereikalingų, per kurį laiką prisikaupusių, kilogramų.

Pradėjus dirbti, treniruotis buvo sunku, trūko jėgų ir sunkiai atsigaudavo. Po kiekvieno pakartojimo reikėjo gan ilgų pertraukų. Bet abu džiaugėmės, kai su laiku ji galėjo lieknėjimo dienoraštis treniruotę sportuoti be sustojimų.

Mūsų pirmas mėnuo buvo lieknėjimo dienoraštis intro. Dirbom ties technika ir skyrėm daugiau dėmesio širdies darbo gerinimui. Sekėme pulsą ir stebėjome vis gerėjančius atsistatymo po treniruotės rodiklius.

Birželio 10 d. Minus 1,8 kg. Liko 30,8 Visai neblogai.

Mes lieknėjimo dienoraštis didinom treniruotės apimtį ir intensyvumą. Lina kiekvieną savaitę darėsi vis stipresnė ir galėjome eiti į priekį.

NUMEČIAU 15KG PER SAVAITĘ!?/VLOGMAS #2- Ieva kaip numesti 8 procentus kūno riebalų

Matydamas tokį progresą, Linai sakiau: iki metų galo bus - 8 kg. Lina turi daug valios ir ryžto. Niekados nepritrūksta jų tiek treniruočių su manimi, tiek dirbdama viena pagal mano sudarytas programas.

10 populiariausių svorio metimo privalumų sveikatai vienerių metų svorio metimas

Su Lina kartu sportuojame 2 kartus per savaitę. Papildomai ji kartą per savaitę lankosi grupinėse treniruotėse ir kartus bėda ant takelio. Jau dabar ji gali bėgti ištisą valandą.

Komentarai

Džiaugiuosi, kad rezultatų pasiekėme sveikai, viską padarėm kryptingai neforsuojant ir neišsekinant organizmo. Lina yra stipriai lieknėjimo dienoraštis ir perėmusi nemažai treniruočių metodikos teorijos bei kryptingo darbo planavimo. Ne vienam savo pažįstamam ji galėtų būti pirmų žingsnių įkvėpėja ir patarėja. Gyvenime viskas įmanoma. Tik nuo mūsų nusiteikimo bei mokėjimo išlaukti priklauso, ar tai pasieksime. Nuorodos kopijavimas Linos lieknėjimo dienoraštis: per 2 mėn.