Kiek kalorijų sunaudojate ir kiek sudeginate?

Ar boulingas padeda numesti svorio

Norint nume ti 15 kg, būtina į ipareigoti laikyti dietoportuoti ir kei ti gyvenimo būdą. Tai labai dideli vorio metimo tik lakuri reikalauja ilgiau laikyti veike nio gyvenimo būdo.

Papra tai tik Turinys: Patarimai Norint numesti 15 kg, būtina įsipareigoti laikytis dietos, sportuoti ir keisti gyvenimo būdą. Tai labai didelis svorio metimo tikslas, kuris reikalauja ilgiau laikytis sveikesnio gyvenimo būdo. Paprastai tikslas yra numesti maždaug g kiekvieną savaitę. Tokiu būdu maždaug po keturių mėnesių galėsite numesti 15 kg. Pradėkite mažinti kalorijas, sudarydami planą ir kuo labiau jo laikydamiesi.

Svorio metimo audra

Žingsniai 1 dalis iš 3: Svorio metimo planavimas Sukurkite maisto dienoraštį. Prieš pradėdami bet kokio tipo dietą, turite gerai žinoti suvartotas kalorijas, kad sumažintumėte suvartojamą kiekį. Pradėkite užrašydami viską, ką valgote ir geriate per vieną dieną. Pusryčiai, pietūs, vakarienė, užkandžiai, gėrimai ir viskas, ką vartojate. Stenkitės būti kuo tiksliau. Kalorijos, apskaičiuotos įprastomis dienomis, bus atspirties taškas norint atrasti geriausią svorio metimo planą.

Pradėję dietą, vis užsirašykite, ką valgote. Apskaičiuokite savo dabartinį dienos kalorijų kiekį. Po kelių dienų bus galima nustatyti dienos kalorijų tikslą, kuris padės numesti svorį. Dauguma sveikatos priežiūros specialistų rekomenduoja per savaitę atsikratyti —1 kg svorio.

Tai laipsniškas masinis pjovimas, tačiau saugesnis ir tvaresnis.

Trumpa istorija ir žaidimo aprašymas

Daug lengviau valdyti svorio netekimą, kai jis atsiranda palaipsniui. Paimkite maisto dienoraštį ir apskaičiuokite bendrą suvartojamų kalorijų kiekį.

  • Ieškoti Kaip žaisti boulingo?
  • Sportas ir laisvalaikis ,  Lengvosios atletikos Kaip žaisti boulingą?
  • Sveikas svorio netekimas per savaitę vyrai
  • Svorio skalės praradimas
  • Naujovės svorio metimas
  • Kaip sudeginti riebalus nuo įstrižainių

Iš skaičiaus atimkite — kalorijų. Rezultatas yra kalorijų, reikalingų numesti nuo g iki 1 kg per savaitę, tikslas. Atimdami arba kalorijų, bet gaudami mažiau nei kalorijų, nustatykite šią vertę kaip dienos tikslą.

Nerekomenduojama vartoti mažiau nei kalorijų per dieną.

Kaip be ypatingų pastangų numesti svorio? (II dalis, pabaiga)

Medžiagų apykaita gali sulėtėti, padidėja maistinių medžiagų trūkumo rizika. Sužinokite, kada svorio metimas gali būti efektyviausias. Jei laikysitės šios dietos mąstydami, kad numesite nuo g iki 1 kg per savaitę, 15 kg sumažinimas užtruks mažiausiai keturis mėnesius, o minimalus svoris - septynis su puse mėnesio.

ar boulingas padeda numesti svorio ar met degina riebalus

Tačiau nustatykite terminą dar kelioms savaitėms. Sukurkite palaikymo grupę.

ar boulingas padeda numesti svorio popierius praranda svorį

Kitas dalykas, kuris bus labai naudingas svorio metimo planui, yra surasti ir sukurti palaikymo grupę. Tyrimai rodo, kad palaikomi žmonės daugeliu atvejų gali išlikti ir tęsti ilgalaikę dietą, prarasti daugiau svorio nei asmenys, neturintys tokios pat paramos.

Pasitarkite su draugais, artimaisiais ir bendradarbiais apie savo svorio metimo planą. Daugelis tyrimų rodo, kad daug baltymų turinčios dietos gali padėti numesti svorį, tačiau jos taip pat palengvina kalorijų ilgainiui nebeatgavimą.

Kaip žaisti boulingą? boulingo įranga. taisyklės boulingo

Baltymai yra būtinos maistinės medžiagos bet kuriai dietai. Susikaupkite valgydami ar boulingas padeda numesti svorio tiek daugiau nei vidutiniškai, kad būtumėte patenkinti ir geriau valdytumėte savo apetitą.

ar boulingas padeda numesti svorio geriausias skonio kokteilis svorio metimui

Kiekvieną valgį vartojant baltymų šaltinį, bus galima be vargo pasiekti dienos baltymų tikslą. Kiekviename valgyje turėtų būti viena ar dvi liesų baltymų porcijos, taip pat viena su užkandžiais.

Mėsos baltymų dalis susideda iš maždaug 85— g ir 20—25 g baltymų. Rinkitės liesus baltymus, nes jie turi mažiau kalorijų ir juos lengviau pritaikyti mažai kalorijų turinčioms dietoms. Perjunkite skirtingus baltymų šaltinius, kad galėtumėte išlaikyti įvairią mitybą. Vartokite jūros gėrybes, tofu, ankštinius, liesą mėsą, kiaušinius, neriebius pieno produktus ir paukštieną. Pusę lėkštės turėtų sudaryti vaisiai ar daržovės. Dar viena labai paprasta gudrybė norint išlaikyti mažai kalorijų turinčią dietą - nejaučiant alkio - valgyti daug vaisių ir daržovių.

ar boulingas padeda numesti svorio 5 kg svorio per mėnesį

Vaisiai ir daržovės turi mažai kalorijų. Tokiu būdu galima suvalgyti ar boulingas padeda numesti svorio kiekį neišvengiant tikslo. Pusėje patiekalų ir užkandžių turėtų būti vaisių ar daržovių. Vienai porcijai suvartokite stiklinę daržovių, dvi stiklines lapinių daržovių ir pusę stiklinės su vaisiais.

Be daržovių ir ar boulingas padeda numesti svorio, grūduose taip pat yra daug ląstelienos. Kasdien pridėkite vieną ar dvi porcijas neskaldytų grūdų, kad padidintumėte skaidulų kiekį, kad po valgio būtumėte patenkinti. Rekomenduojama valgyti tik nesmulkintus grūdus ir pašalinti rafinuotus, nes pirmieji siūlo daug daugiau skaidulų, baltymų ir kitų būtinų maistinių medžiagų. Balta duona, balti ryžiai, makaronai ir kepami bei gaminami iš baltų miltų grūdai yra rafinuoti, todėl jų reikėtų vengti.

Verčiau pabandykite vartoti kitų rūšių neskaldytus grūdus. Avižos, quinoa, rudieji ryžiai, neskaldytų kviečių duona ar neskaldyti kviečių makaronai yra geri variantai. Taip pat būtina visada matuoti porcijų dydžius su visais grūdais.

Apsaugos priemonės

Pusė stiklinės arba 28 g yra idealus kiekis porcijoje. Pasiimkite sveikų užkandžių. Nors tai gali atrodyti priešinga svorio metimui, galų gale tai gali būti svarbi svorio metimo dalis. Kai pajusite, kad reikia ką nors valgyti, pasigaminkite ne daugiau kaip kalorijų turinčio užkandžio. Be to, jis turi turėti liesų baltymų ir kartu su vaisiais ar daržovėmis, kad padidėtų maistinių medžiagų vartojimas. Užkandžiai turėtų būti gaminami tik tuo atveju, jei norite. Venkite valgyti tik iš nuobodulio.

ar boulingas padeda numesti svorio numesti svorio prisijungti prie karinio jūrų laivyno

Paimkite nuo iki kalorijų užkandžius ir suberkite juos į maišelius. Pasiimkite juos į darbą arba palikite namie, kad turėtumėte ką nors lengvai pasiekiamo ir kurį būtų galima suvartoti bet kuriuo metu. Visada valgykite neperdėdami. Bandant sulieknėti, verta laikytis sumažinto kaloringumo dietos ir tam tikrų gyvenimo būdo pokyčių. Sąmoningas valgymas gali būti puikus šaltinis, kurį reikia panaudoti laikantis specialios dietos ar mankštinantis svorį.

Būsite priversti atkreipti dėmesį į tai, ką valgote, kaip valgote ir kodėl. Kiekvienas valgis turi būti ne trumpesnis kaip 20 minučių. Lėtesnis ir ramesnis maistas suteikia daugiau laiko kūnui jaustis patenkintam ir neleidžia persivalgyti.

Padarykite mažesnes porcijas ir naudokite mažas plokšteles. Pavyzdžiui, desertinių patiekalų naudojimas vakarienei gali padėti geriau kontroliuoti porcijų dydį. Taip pat svarbu pašalinti viską, kas gali atitraukti jūsų dėmesį valgant. Išjunkite televizorių ir mobilųjį telefoną, kad galėtumėte daugiau dėmesio skirti ir mėgautis maistu. Kiekvieną dieną gerkite daug skysčių. Vanduo yra būtinas norint išlaikyti hidrataciją visą dieną, tačiau tai taip pat yra pagrindinis veiksnys bandant sulieknėti.

Kai žmogui trūksta skysčių - kažkas gana įprasta - daugelis žmonių troškulį painioja su alkiu. Jie baigia ką nors valgyti ir užkąsti, kai iš tikrųjų jiems reikia išgerti tik šiek tiek vandens. Tikslas yra suvartoti bent aštuonias stiklines su ml skysčio kiekvieną dieną. Tačiau kai kurie sveikatos specialistai pareiškė, kad gali tekti išgerti iki 13 stiklinių su ml, atsižvelgiant į asmens amžių, lytį ir aktyvumo lygį.

Šlapimas turi būti skaidrus arba šviesiai geltonas. Taip pat svarbu dieną nejausti troškulio.

ar boulingas padeda numesti svorio 4 savaičių svorio metimas

Kai tikslas yra numesti daug svorio ir norima panaudoti mankštą kalorijų deginimui, naudinga planuoti fizinę veiklą. Į kalendorių užsirašykite pratimų, kuriuos atliksite, rūšis. Taip pat atkreipkite dėmesį į laiką, kiek savaitės dienų ir kiek laiko. Pradėkite nuo mažo poveikio treniruočių.

  • Pradžia » Efektyvus būdas numesti svorio?
  • Nedideli pakeitimai dideliems lieknėjimo rezultatams.
  • Geriausias alaus svorio metimas
  • Bazinis riebalų degintojas
  • Ar galiu numesti svorio slidinėdamas
  • 42 būdai numesti svorio

Pirmą mėnesį plaukioti, vaikščioti, užsiimti aerobine veikla vandenyje ar naudotis elipsiniu treniruokliu. Tokie pratimai iš sąnarių nereikalauja daug ir yra idealūs, pavyzdžiui, sergantiems artritu. Taip pat pabandykite pailginti mankštos laiką. Pradėkite nuo 20 minučių veiklos tris dienas per savaitę; palaipsniui didinkite iki 30 minučių ir galiausiai darykite ar boulingas padeda numesti svorio pačias 30 minučių keturias dienas per savaitę.

Patartina kreiptis į asmeninio trenerio ar kineziterapeuto pagalbą, jei dar niekada nesportavote ar norite daugiau patarimų. Padidinkite savo gyvenimo būdo aktyvumą.

apsaugos priemonės

Lengvas būdas pradėti aktyviau yra pakeisti savo gyvenimo būdą; tai puiki vieta pradėti, jei dar nesilaikote jokių pratimų planų. Gyvenimo būdo veikla yra ta, kuria užsiimama reguliariai. Eiti iš ten, kur pastatote automobilį į darbą ir atvirkščiaivalyti grindis, lipti laiptais atvykus į savo pastatą ir daug kitų dalykų. Kai kurie tyrimai rodo, kad žmonės, kurie kasdien daug sportuoja išskyrus fizinę veikląnaudojasi panašiomis privilegijomis nei tie, kuriuos asmenys rengia planuotai.

Įtraukite daugiau judesio į savo kasdienybę. Taip pat pabandykite planuoti veiklą, o ne žiūrėti televizorių. Skatinkite visą savo šeimą būti aktyvesne.

Kaip idėjas, vedžiokite savo šunį, sportuokite ar žaiskite boulingą.

How to curve a bowling ball the RIGHT way!

Reguliari širdies ir kraujagyslių veikla taip pat turėtų būti jūsų gyvenimo būdo dalis. Padarę jį aktyvesnį, pabandykite atlikti suplanuotus ir struktūrinius širdies ir kraujagyslių pratimus. Dauguma sveikatos specialistų rekomenduoja apie minučių mankštos per savaitę, tai yra 2 su puse valandos. Jei ilgą laiką nesi praktikuojate fizinės veiklos ar kyla sunkumų jas vykdant, pirmiausia nustatykite mažesnį tikslą, pavyzdžiui, pusantros valandos per savaitę.

Yra daugybė užsiėmimų, kurie laikomi širdies ir kraujagyslių pratimais. Išbandykite aerobiką vandenyje, naudokitės elipsiniu treniruokliu, eikite, lankykite šokių pamokas ar važiuokite treniruokliu.

Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų - LRT

Atlikite raumenų pratimus. Stiprindami raumenis, galite sukurti liesą raumenų masę, palaipsniui didindami kūno galimybes deginti kalorijas ramybės būsenoje. Naudokitės hanteliais ar svarmenimis bent 30 minučių ir du tris kartus per savaitę.